Bir Aşk Hikayesi..

Kansere Yenik Düşmeden Hayallerindeki Düğünü Yapan Çiftin Hikayesi...
Ama Solomon doktora gidiyor ve şok olduğu bir haber alıyor, akciğer kanseri olduğunu öğreniyor.Ama doktorlar çok şanslı olduğunu ve hastalığı başındayken fark ettiklerini ve ameliyat sonrası düzelebileceğini söylüyorlar.

Geçirdiği operasyonlar sonrasında kanser geçmiyor aksine vücudunun başka bölgelerine sıçrıyor ve o açıklama geliyor. En fazla 10 aylık ömrün kaldı

Bu durumu öğrenen çift, ailesi ve çevresindekiler bir fon oluşturuyorlar ki düğünü hemen yapabilsinler ve kalan hayatlarını beraber geçirsinler.

Kısa süre içerisinde gerekli para toplanıyor ve hayallerindeki düğün gerçekleşiyor

Hayatlarında asla unutamayacakları hayal gibi bir düğünle evleniyorlar

Evlendikten 128 gün sonra Solomon hayata gözlerini yumuyor, Solomon’un cenazesinin olduğu gün ise aslında çiftin hastalık öncesinde evlenmek için planladıkları gün 17 Ağustos

Solomon’un vefatından sonra Jenn facebook sayfasından şu sözleri paylaşıyor

“Sonsuza kadar senin bana aşkın aslında ne demek olduğunu gösterdiğin derinliğin içerisinde kalacağım. Sen ve ben 60 yılımızı beraber yaşamalıydık, ama ben Tanrı’ya hala şükrediyorum ki 8 yılımı seninle geçirebildim.”

Yorumlar

Popüler Yayınlar